Beli Emas

Emas adalah Aset yang mampu dimiliki sedikit demi sedikit bersesuaian dengan lebihan wang yang anda ada. Nilainya amat stabil dan sentiasa meningkat dalam jangka panjang berbanding dengan wang tunai. Kestabilan kehidupan anda dimasa hadapan akan lebih terjamin apabila anda mengumpulnya bermula dari sekarang.

Jumaat, 24 November 2017

Ist. Step

Journey of Thousand Miles begin with the First Step - Lao Tzu.
Pada saya, kata2 diatas bermaksud penggerak langkah untuk berubah kearah mencapai sesuatu objektif atau matlamat. Kita tidak akan berubah dan hanya kekal statik ataupun ditakuk lama sekiranya kita tidak bergerak atau mengambil sesuatu tindakan. .

We can cristally see the light at the end of the Tunnel .... Tetapi kita hanya lihat dan tidak bergerak kesana.

Kita tahu emas amat bernilai dan nilainya kekal atau semakin meningkat berbanding dengan kelemahan wang tunai tetapi kita masih bergantung pada simpanan wang tunai. Kita tahu harga se gram emas RM35 duapuluh tahun dahulu dan satu gram emas yang sama kini bernilai RM190 atau 5 kali ganda atau 500% tetapi kita kata bodoh kenapa orang dulu tak simpan emas??? . Sebaliknya kita simpan tak????. 20 tahun lagi generasi kita akan tanya perkara yang sama.

You want to get rich???? You have to take your first step now!
Beli Emas dan simpan!!!!!!!!!

"Waiting, and doing nothing, do not create success, and do not help you achieve your goals. You need to act. You need to move toward your goal and not wait for the right time, the right circumstances or the right mood."

PM saya bagaimana untuk memperolehi your 1st. gram.
Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan