Beli Emas

Emas adalah Aset yang mampu dimiliki sedikit demi sedikit bersesuaian dengan lebihan wang yang anda ada. Nilainya amat stabil dan sentiasa meningkat dalam jangka panjang berbanding dengan wang tunai. Kestabilan kehidupan anda dimasa hadapan akan lebih terjamin apabila anda mengumpulnya bermula dari sekarang.

Ahad, 10 Disember 2017

Kenapa Kena Beli Emas dengan Public Gold?????


Saya dah upload satu posting sebelum ini berkenaan Kebaikan Pembelian Emas dari Public Gold.
Saya tambah sikit lagi.... nuuu
Terdapat beratus Syarikat Pelaburan & Perniagaan yang memasarkan emas pada masa ini. Ada nama Super Power Gold, Minah Gold, Ah Seng Gold, Tonic Gold dan sebagainya. Tetapi cuba lihat, selidik dan tanya soalan2 ini :-
1. Syarikat2 ini ada Pejabat2 Cawangan dimana ya!!! di Malaysia ini.???
2. Berapa yuran ahli yg mesti dibayar untuk menjadi Ahli???
3. Ada tak Sykt2 ini lantik agen diserata negeri untuk memudahkan urusan perniagaan???
4. Ada Sijil Khusus Patuh Syariah Tak kpd Sykt2 berkenaan.
Banyak lagi persoalan tetapi cukup 4 tuu saja buat masa ini.
Jawapan kepada 4 soalan tersebut oleh Public Gold adalah:-
1. Kami ada 20 Pejabat Cawangan disetiap negeri termasuk Sabah & Serawak. Kini telah ada cawangan di Singapore dan Indonesia.
2. Tak payah yuran atau fee bila nak jadi ahli Public Gold. Beli emas untuk sendiri di Public Gold terus secara otomotik didaftar sebagai Ahli. Bagitu juga tak ada yuran untuk jadi Dealer dan sebagainya.
3. Public Gold telah melantik Pejabat Pos seluruh Melaysia sebagai agen untuk menjual, membeli dan menerima gadian untuk produk Public Gold dengan mudah. Visit saja Pejabat2 Pos dibandar2 dalam Malaysia ada kaunter ar Rahnu POs.
4. Sijil Patuh Syariah Khusus atas nama Public Gold telah diberikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan